سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاری دهنده ترین چیز بر رشد خرد آموزش است . [امام علی علیه السلام]
دومین همایش بین المللی اقیانوس شناسی خلیج فارس
 
اندر مزایای استفاده از گیرنده های دیجیتال !

گیرنده دیجیتال یکی از آن دسته وسایلی است که امروزه به یمن وجود تلویزیون هایی که خود مجهز به این امکان هستند ، از میزان استفاده از آن به مرور زمان کاسته می شود. 

تور تایلند

طراحی سایت

خرید بک لینک ارزان

مدیران سینمایی و دبیران جشنواره فیلم فجر، همواره درصدد برآمده‌اند تا رضایت حداکثری سینماگران را در این رویداد فراهم آوردند و در همین راستا، با نیم نگاهی به تاریخچه این رویداد می‌توان به تورم آهسته و پیوسته جشنواره فجر پی برد سهم‌خواهی از جشنواره فیلم فجر باعث شده تا اختتامیه این رویداد به واسطه کثرت جوایزی که می‌بایست اهدا شود، آنچنان طولانی و نفس گیر باشد که در هر دوره با حواشی فراوانی روبرو باشیم؛ حواشی که بخشی از آن به بی‌حوصلگی حاضران به واسطه اهدای جوایزی بازمی‌گردد که خود خواستار حفظش در این رویداد بوده‌اند عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: سؤال بودجه‌ای درباره اعتبار شبکه ملی اطلاعات در بودجه سال 95 در نوبت است و محمود واعظی وزیر ارتباطات برای پاسخگویی درباره پیامک‌های انبوه در کمیسیون فرهنگی مجلس حضور خواهد داشت.  سردار حاجی محمد مهدیان نسب گفت: پس از محرز شدن و شناسایی دو سارق که از سابقه دارهای قدیمی در سرقت احشام بودند سریعا با اقدامات اطلاعاتی و مراقبت های ویژه، محل زندگی هر دو سارق شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

بنزین پتروشیمی‌ها بر اساس سنجش سازمان و گزارش های وزیر نیرو، از اوایل سال 93 از جایگاه های سوخت کشور به صورت مرحله به مرحله در کلانشهرهای کشور حذف شد. بنزینی با بنزن بالا که سرطانزای قطعی بود. به گفته ابتکار«حذف و کاهش شاخص های بسیار خطرناکی همچون بنزن و آروماتیک ها از بنزین توزیعی در کشور و توزیع بنزین یورو 4 منجر به ارتقاء وضعیت کیفی هوا شده است

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط احمد رضایی 94/1/23:: 11:8 صبح     |     () نظر